Laatste dagen

28 oktober 2017 - Vlaardingen, Nederland

De dagen bij Marion waren gezellig. We hebben nog een paar keer gezamenlijk ontbeten en Marion heeft ons nog hier en daar heen gereden, country zaken waar producten rechtstreeks van het land aangeboden worden, zelfgebakken taarten en brood, pompoenen natuurlijk, appels om zelf te plukken... Het zag er fantastisch uit. Ook zijn we naar een winery geweest, want er worden volop druiven geteeld voor wijn. We hebben verschillende wijnen geproefd en een fles zoete voor Marion gekocht. Verder zijn we nog bij Janet, een vriendin van Marion geweest en kon ik eindelijk weer een hond aaien ( Tjeda, ik mis je !). Janet heeft er 3 en vooral Harvey, een jonge hushpuppie liet zich graag aaien, wat een ondeugende smoel!
Woensdag was de laatste avond bij Marion en ook Ed, Claire, Natallie en Karl kwamen nog gedag zeggen en dat was het dan. Het was een prima tijd samen. Het afscheid van Marion is wel even behoorlijk emotioneel voor alle 3, met alles waar we voor kwamen en weten dat je elkaar voorlopig ook niet meer ziet. Donderdag zijn we naar Toronto gereden om de camper in te leveren bij Canadream. Fantastische zaak, (we gaan ons slagschip nog missen !! ) alles was oké en men bracht ons netjes met een busje naar ons geboekte hotel in de buurt van het vliegveld. We hebben geen zin meer om weg te gaan, het is mooi geweest. De volgende dag worden we naar het vliegveld gebracht en na 6 1/2 uur vliegen ( we hadden een erg sterke wind mee volgens onze pilote) zijn we weer back home. Ook weer fijn ! Bye Canada, see you

1. Thelma:
    28 oktober 2017
    We hebben het Tjeda vertelt dat jullie morgen weer komen.. !!
    En ze begon te dansen 😂😂😂😂😂
  2. Agnes Middendorp:
    28 oktober 2017