Myrtle Station

24 oktober 2017 - Myrtle Station, Canada

Vanaf maandag zijn we hier bij Marion. Vandaag zijn we meegeweest wat boodschappen doen en dat is altijd leuk vind ik, om te zien hoe de dagelijkse gang van zaken is in een andere omgeving. We zijn naar Port Perry geweest, een gezellige plaats hier vlakbij, waar we wat winkels bezocht hebben, kadootjes voor thuis gevonden en daarna geluncht bij een drukke zaak met heerlijke broodjes en wraps. En wat niet op kon ging mee in een doggybag.

Marion heeft voor een weeshuis eten besteld bij de plaatselijke Chinees, taarten uit de vriezer gehaald voor dessert en ik had zakken vol met kruidnoten en stroopwafels voor de kinderen, want vanavond kwamen alle jongens van Hans, Ed, Erik, Leon, Karl , Kurtis en Danny met de meeste vrouwen, (Cathy en Nicole konden niet) en hun kinderen eten. Super gezellige avond gehad en erg leuk om iedereen te zien ! Sjef hield een emotionele toespraak hoe fijn het was hier te zijn en ook toch echt een afscheid van Hans. Een zeer geslaagde avond en een zeer geslaagde reis tot nu toe. Morgen nog een vakantiedagje hier, vóór we richting Toronto en dan naar huis vertrekken .

1. Charlotte Bouman:
    25 oktober 2017
    Klinkt allemaal heel leuk en gezellig. Geniet nog een weekje. Hoop jullie snel te zien.
  2. Agnes Middendorp:
    25 oktober 2017
    Goed van jullie om op deze manier afscheid te nemen van Hans, fijn dat alle jongens met aanhang er waren. Familie een bijzonder iets, moet je ervaren, dit kan je niet uitleggen.
    En de familie Dickhoff valt helemaal niet te rijmen, dat is heen gevoel. Liefs Agnes xxx
  3. Connie:
    25 oktober 2017
    Hi iris en sjef wat een reis!! En wat een speciale familie zijn en hebben jullie toch 👍🏼 Geniet nog van de laatste dagen daar en een goede terug vlucht 🛫 Dikke kus Connie 😘