Niagara on the lake

22 oktober 2017 - Niagara-on-the-Lake, Canada

Vanochtend op pad naar het outlet center in de buurt. Het ziet er prachtig uit en er zijn veel winkels, dus op zoek naar een korte broek. Het is om 10 uur al 17 graden, dus het beloofd warm te worden. Zoals verwacht is er bijna geen zomerkleding, logisch in oktober, maar uiteindelijk toch gevonden. Verder is er niet erg veel waar ik warm van word. De kleding is niet echt mijn smaak en de prijzen zijn niet ontzettend laag. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt in Florida, toen we met tassen vol terugkwamen. Maar ook weer gehad. Daarna door naar Niagara on the Lake. In korte broek inmiddels. Prachtig dorp, vol met schattige kleine huisjes en heel mooie, grote huizen. Allemaal verschillend met veranda's en verzorgde tuinen. Het is inmiddels 25 graden en volop drukte buiten in de hoofdstraat, die vol is van restaurants en winkels. Heel commercieel ook, net als bij de watervallen, maar geen circus gevoel hier. Je hoort alle talen op straat van de verschillende toeristen. Veel Russen hier en Nederlanders. En als een mevrouw op straat aanbied een foto van ons samen te maken, blijkt ze Nederlandse ouders te hebben en ze spreekt nog een paar woordjes Nederlands. We wandelen door naar lake Ontario en het is net zomer. Volop zeilboten en mensen in het park die genieten van de zon. En dan gaan we weer verder. Op naar Myrtle Station!

1. Charlotte Bouman:
    22 oktober 2017
    Zo leuk jullie belevenissen te lezen.
  2. Agnes Middendorp:
    22 oktober 2017
    Gelukkig een korte broek kunnen scoren. En gelijk het plaatsje kunnen zien. Lekker weer goed gezelschap van elkaar, mooie omgeving en als kers op de taart de FAMILIE!!!!!! doe iedereen de groetjes van ons.
    Wij vertrekken morgen naar ons Thuis in Albir voor een maand of 7 . Liefs van ons.