Niagara Watervallen

20 oktober 2017 - Toronto, Canada

Prima nacht weer achter de rug. En vroeg op pad richting Niagara Falls . Niet dat we die nog nooit gezien hebben... Sjef 5 x en ik 3 x. Vaker dan dat we de Euromast beklommen hebben, vaker dan Madurodam (0) vaker dan een rondvaart door de Amsterdamse grachten (0). Maar het hoort er toch bij en ik wil graag de foto's in mijn album. Goeie rit hier naartoe, maar best druk na de rust die we tot nu toe hadden op de wegen.
Onderweg heb ik veel tijd om na te denken en ik realiseer me hoe alle vooroordelen en verwachtingen kloppen. Canada is prachtig, de Indian Summer kleuren kloppen helemaal, zoals in de folders, Canadezen zijn vriendelijk en netjes, de stoplichten hangen te wiebelen boven de straten, de brievenbussen kloppen, de schoolbussen zijn geel, de supermarkten groot, de premier is inderdaad een stuk én heel sympathiek. Van de week stond hij huilend te vertellen over zijn vriend, een overleden popster. Al mijn kinderlijke en romantische verwachtingen kloppen weer helemaal. En dat is een geruststellend gevoel.
Ondertussen hebben we het mooiste weer van de wereld, vandaag 20, morgen 25. Ons enige probleem is dat we geen korte broek bij ons hebben...

1. Janna:
    21 oktober 2017
    Leuk om jullie belevenissen te lezen. Ook ik heb de Niagara Falls gezien en het is prachtig. Wat betreft die korte broek, winkels zat toch?
  2. Agnes Middendorp:
    21 oktober 2017
    Een tevreden broer en schoonzus, meer kan ik me ook niet wensen.
    Fijn dat alles klopt, geeft rust niet waar.
    Geniet van het voorspelbare gewone moois. Liefs Agnes