Quebec

16 oktober 2017 - Tadoussac, Canada

Ik was gisteren alleen met die boot meegeweest en kwam rond half 5 terug bij de camper. Sjef moest toen de camper verplaatsen omdat de plek waar we stonden door iemand gereserveerd was. Daardoor kon hij niet met het busje mee het dorp in, dus was gaan lopen, half uur door de zeikregen. Boodschappen en weer terug.
Gelukkig kreeg hij een lift op de terugweg. Maar terug op de camping viel de camper per ongeluk in het slot en de enige sleutelbos lag binnen...ik was er niet bij, maar het heeft een benauwd gevoel gegeven !! Gelukkig hebben we ons een extra verzekering aan laten smeren waar dit soort zaken ook onder valt. Dus Canadream gebeld en die zorgden dat er iemand kwam om de deur open te doen. Pfff ook weer meegemaakt. Uren later belden ze nog op om te vragen of het goedgekomen was, prima service! Alleen nog even bijkomen van de schrik. Vanochtend was het 3 graden toen we opstonden. Even wat anders dan in Nederland waar het weer zomer is! Het is weer een prachtige rit waarbij de foto's alles zeggen. Veel meren en die prachtige bossen onderweg houden niet op. Van te voren een camping opgezocht en hier blijven we 2 dagen. Morgenochtend kunnen we dan met een shuttlebusje ( weer een shuttlebusje, alles is ver weg) mee naar het centrum van Quebec en gaan de stad bekijken. Weer iets heel anders !

1. Sia:
    17 oktober 2017
    Gelukkig goed gekomen met de sleutels! Enjoy Québec, geweldig leuke stad! 👍
  2. Agnes Middendorp:
    17 oktober 2017
    Wat een avontuur weer, en jammer dat Guus Rodenburg er niet was om te helpen met de sleuteloplossing. Jullie hebben er patent op, weet je nog onze Canada reis met de broers en zussen toen jullie sleutels in de auto lagen. Guus die vakkundig de halve huurauto ging slopen om toch de sleutels te pakken te krijgen. !!!!!! Maar geniet van de kou het zonnetje en de regen jullie krijgen het allemaal voor niets erbij !!!!! xxx