Op reis

9 oktober 2017 - Halifax, Canada

Vanochtend om kwart over 6 een taxi naar Schiedam centraal , naar Schiphol en vliegen naar Boston met Delta. Eigenlijk voldoende beenruimte en goed verzorgd. Hoewel het broodje beef wat vaag was. Het was een lange zit, maar je stelt je er op in. In Boston begon het douane gedoe.... Lange rijen en maar een paar loketten open. We werden eruit gehaald omdat we eerder een Esta aangevraagd hadden. Dat scheelt ? Nee, nieuwe rij, vingerafdrukken, foto maken, volgende rij. Vingerafdrukken, nu van beide handen, foto maken, vragen wat we komen doen... Afijn, duurt lang. Maar we hadden tijd want het vliegtuig naar Halifax gaat pas uren later. Dat is een kleiner propeller vliegtuig. Dat rammelt en schudt behoorlijk, maar dat hoort...het is al stikdonker als we aankomen . De Canadese douane is een stuk vriendelijker én sneller. Dus snel naar buiten want de koffers zijn er al. Het busje van het hotel is er ook snel en het hotel is dichtbij, dus dat komt goed uit als je gaar bent. Er zijn 2 queensize bedden, dus we gaan heerlijk elk een eigen bed nemen en straks zo lang mogelijk slapen. Maar eerst een burger en een biertje in de diner van het hotel!

1. Charlotte Bouman:
    9 oktober 2017
    Leuk die verhalen. Blijf je dat doen? Zou wel leuk zijn. Veel plezier. Stiekem een beetje jaloers
  2. Marian scholtes:
    9 oktober 2017
    Leuk verhaal iris kan niet wachten op je volgende verhaal . Rust lekker uit en lekker eten en dan saampjes op pad voor een mooie belevenis . Veel plezier 👍
  3. Janna:
    9 oktober 2017
    Leuk om een blog van jullie belevenissen te lezen. Volhouden! Heel veel plezier!
  4. Iris Dickhoff:
    9 oktober 2017
    Ja het plan is het bij te houden. Later kan ik het dan uit printen als album, leuk voor onszelf ook om terug te lezen.
  5. Agnes Middendorp:
    9 oktober 2017
    Leuk kunnen we jullie volgen. Veel plezier en verplicht genieten. xxxx Liefs Agnes
  6. Cocky:
    9 oktober 2017
    Jeetje, daar zou ik gek van worden, dat gedoe bij die douane, moeilijk om dan kalm te blijven.... maar jullie zijn er, daar gaat het om. Veel plezier !
  7. Sia:
    9 oktober 2017
    Welkom aan deze kant van de Oceaan! Easy going vanaf nu....enjoy!
  8. Iris Dickhoff:
    9 oktober 2017
    Hey Sia. Ja gaaf hoor, nu kan ik ook zulke mooie foto's gaan maken! Morgen de camper ophalen!
  9. Ria Boes:
    10 oktober 2017
    Leuk om jullie reisverhalen te volgen.
    Is er nog tijd om Boston te bekijken?
    Cheers was een TV serie, daar opgenomen, leuk om wat te drinken daar. De Kennedy's kwamen daar ook vandaan. Een stukje geschiedenis hoe de Tea Party tot stand is gekomen enz.
    Geniet van jullie vakantie!
  10. Iris Dickhoff:
    10 oktober 2017
    Nee in Boston waren we alleen op het vliegveld, daar moet nog eens een apart reisje naar toe komen ;)
  11. Connie:
    Super leuk zeg , dat ik je kan volgen 😃 Heel veel lol samen 🚍 Dikke kus 😘
  12. Collega's:
    10 oktober 2017
    Keileuk zo'n reisblog. Wij gaan je volgen. Connie heeft vandaag 10/10 nog je WhatsApp aan ons allemaal voorgelezen. Veel plezier en lieve groetjes van ons allemaal. Xxx
  13. Carla Wigmans:
    15 oktober 2017
    Leuk jullie te kunnen volgen!
    Veel plezier!!