Camper

10 oktober 2017 - Hilden, Canada

Vannacht gewoon weer om 3 uur wakker. Mijn lijf is nog steeds in Nederlandse tijd. Uiteindelijk dan maar vroeg douchen en ontbijten. Om 8 uur kan ik bellen met Canadream om af te spreken hoe laat ze ons komen halen. Dat gaat allemaal soepeltjes en we spreken om 2 uur af. Dat is dan nog wel even een tijd om door te komen. Er is niets te doen rondom het hotel en weer naar Halifax is geen optie, te ver, we willen geen risico lopen te laat terug te zijn. Maar ach, we komen er wel doorheen. Om 12 uur uitchecken, lunchen en dan nog even en dan staat het busje voor. En dan blijken er nog 2 Nederlanders hetzelfde te doen. Ook zij weten niet welke camper ze meekrijgen. Op het terrein staan joekels van campers in de maten groot en bizar groot...We moeten nog wat administratie doen op het kantoor, worden en passant nóg meer geld afgetroggelt en krijgen dan instructie. Het andere stel krijgt de joekel en wij de giga joekel. Pfff wat een slagschip . Nou, daar gaan we dan. Eerst het terrein af zien te komen en dan de rijksweg op. So far, so good. Dan tanken ( 1 op 3 /4) en dan boodschappen inslaan. Het gaat echt goed, maar het is best spannend en na 100 km zijn we al moe van de eerste indrukken en zoeken we een camping op ipv eigenlijk nog 200 km door te rijden. Lukt snel en dan gaan we relaxen, alles inruimen en zo wat eten maken. De roadtrip is begonnen!

1. Agnes Middendorp:
    11 oktober 2017
    Het is altijd even wennen , maar het komt goed. Rustig aan, het is geen wedstrijd. Genieten dat moet jullie woord zijn, hoe dat bepalen jullie zelf. En geen plan is ook een plan!!!!!!!! Liefs XXXX
  2. Rein Middendorp:
    11 oktober 2017
    Die camper is groter dan mijn vrachtwagen haha! Have fun!🎈
  3. Collega's:
    11 oktober 2017
    Wauwww wat een super camper! Geweldig!
  4. Marijke Tol:
    11 oktober 2017
    Ziet er geweldig uit, maar het rijden lijkt mij best spannend.
  5. Harry:
    11 oktober 2017
    Mooi avontuur, geniet maar van dat prachtige land.