Halifax

9 oktober 2017 - Halifax, Canada

We lagen er vroeg in gisteravond en aardig wat uurtjes geslapen. Om een uur of 3 wakker omdat mijn lijf nog denkt dat het 8 uur 's ochtends was, maar gewoon blijven liggen en toch nog lekker uitgerust. Na een chloordouche ( je weet wel zeker dat je echt schoon bent) ontbijten en daar krijg je gewoon de slappe lach van. Want het is dan geen 4 sterren hotel, maar best een aardig 3 sterren en dan eet je op plastic borden en dito bestek. Dat hebben we vaker gezien in Canada, maar het blijft bijzonder. Eten met Mickey Mouse bestek in een hotel, ik geloof niet dat je dat in Nederland tegen kan komen.
Vanmiddag richting stad, zo'n 30 km vanaf het hotel. Eerst met het shuttlebusje naar het vliegveld in 3 minuten en daar vandaan met de bus naar het centrum. Hij rijdt 1 x per uur. Het was een prachtige dag met veel zon, geen jas nodig. De chauffeuse legt van alles uit waar het leuk is, maar er is wel veel gesloten ivm de Canadese thanksgiving. En idd, er zijn wel restaurants open, maar verder is alles dicht. We varen met de ferry heen en weer en zitten héérlijk aan dek in de zon. Later geluncht op een terras en toen weer op zoek naar de bus die ons naar het vliegveld terug rijdt. Prima dagje, echt vakantie. Maar morgen begint het pas echt, dan worden we opgehaald en krijgen we de camper mee. Spannend!!

1. Wat leuk Iris om jullie reis zo te volgen. Plastic bestek, haha. Heel veel plezier, ik volg.:
    9 oktober 2017
    Wat
  2. Charlotte Bouman:
    9 oktober 2017
    Raar hè dat bestek. Zei mijn zus ook al. Leuk die update.
  3. Agnes Middendorp:
    Plastic bestek, een soort van D.Day flashback. Goed voor jullie hoor. XXXXX
  4. Collega's:
    De camper ophalen...spannend!
  5. Nellie Dickhoff:
    10 oktober 2017
    Wat leuk om jullie zo te volgen 👍🏼 Ben zeer benieuwd naar de Camper, genieten maar....💋